Selasa, 1 April 2008

Marking scheme

Ujian 1 telah berlalu. Kini masa untuk guru-guru menanda kertas ujian masing-masing. Alhamdulillah aku telah habis menanda kertas ujian Matematik Ting 3SPE1, 3SPE3, 3PDG2 dan kertas ujian Lukisan Kejuruteraan Ting4 LKTK dan 5AgroTek. Markah pelajar juga aku telah serahkan kepada pelajar. Berjalan lancar! Aku memberikan hadiah kepada 12 orang pelajar yang score A1 dalam mp Lukisan Kejuruteraan Ting 4 dan 5. Pelajar2 sangat seronok bila diberi hadiah. Tujuan aku ialah untuk memberi ransangan dan dorongan supaya mereka sentiasa meningkat prestasi pencapaian. 2 perkara yang aku belum buat iaitu keep in markah dalam komputer dan menyediakan soalan peperiksaan pertengahan tahun Lukisan Kejuruteraan. Tarikh penghantaran sebelum 7 April. So aku kena pulun la ni. Untuk menyedia soalan LK, aku tak punya masalah kerana aku banyak bank soalan dalam autocad. Masalah aku sekarang ialah printer A3 aku baru rosak semalam..Siapa nak selesai masalah aku ni...aku tengah fikir2....

2 ulasan:

ZAPJalil berkata...

thanks. did you understand the malay language. je suis un peu anglais.

Unknown berkata...

Wei...jumpa dah Memoires Douces!Dah email address ni pada K. Zah & K.Noor.hee..he..
-Aida-