Jumaat, 13 Julai 2007

Rahmat dari Ilahi....

Kini penantian telahpun berakhir............setelah hampir 2 bln menanti dlm keadaan tidak pasti.
Suami aku tidak boleh nak access account dgn maybank 2u coz kena block. Urusan dgn maybank semuanya tergendala....gara-gara tersalah masuk no pin. Suami aku mengambil masa yg agak lama utk membuat keputusan samaada menghantar balik kad secara pos atau tidak. Jika pos...bimbang pula kut..kut not safe. So kad itu disimpan aje la...Entah mcmana secara kebetulan.....mungkin rahmat drNYA semasa Paris Airshow tempohari, suami aku menumpang rumah Ramli(embassy) terjumpa pula anak saudara aku...Nini. Dia jg dtg ke Paris coz ada dinner bersama YDP negeri Melaka, Tan Sri Khalid Yaakob. Anak saudara aku jg menumpang rumah yg sama bersama dgn rakannya. So, apa lagi suami aku terus memberikan kad itu spy mengirimkan secara pos kpd ibunya di KL apabila dia balik ke M'sia nanti.... Dgn bantuan emak Nini, kad itu telah selamat sampai dgn menggunakan perkhidmatan DHL express. Aida, adik suami aku telah menghantar balik kad itu ke maybank centre nd dpt diselesaikan dlm masa sehari shj. Alhamdulillah...syukur pdNYA coz pd hari ini, suami aku dpt meneruskan semula urusannya dgn maybank...terima kasih kpd semua yg membantu...

Tiada ulasan: