Rabu, 18 Julai 2007

@#$%^&*fikir*&^%$#@

Now, otak aku tgk fikir2 mcmana nak ngajar balik...apa2pun nak kena ready....tgk RmP...kut2 dah terlupa...almaklum dah lama bercuti....seakan dah lupa segalanya. Balik nanti nak kena survey sekolah aku, nak daftar sekolah anis nd amin. amira punya sekolah no hal coz dia still k-garten, dkt aje dgn rumah. amirul atr aje rumah nursery lama. So my probl is....risau klu sekolah aku nanti jauh sgt....dah lah skrg ni payah nak pilih...semuanya penuh...setakat jauh 25km kira ok lg...tp kalu sampai 30-40km...pening aku nanti nak drive...traffic jam takyah ckplah...meme dok kl...gitulah nasibnya.
member2 aku kat sekolah lama....dah ramai yg ambik master nd phd..tak kurang jg yg dah jadi jadi lecturer dkt maktab nd univ. napa jadi gitu...tak minat lagi kah mrk dgn profosyen guru ni...so aku mcmana nak ikut org juga kah? hi..hi..aku ni tak berpendirian sikit...tgk org gitu gini...akupun nak ikut...aku ingat...slps balik ni, nak kena plan betul2 sda nak ambil master atau terus aje jadi cikgu...eh...eh...cepatnya dah nak tukar fikiran. acah2 je tu.
So things to do...get the best way...

2 ulasan:

AsLiNa berkata...

k.za, ala² study ke..bagus²..
sy pun skrg terpikir psl nak balik, tapi usm lak kata kena bagi scroll, surat dr universiti menyatakan sy dah graduate..sabo je la, konvo 27 sept, nak mintak tiket balik 29 atau 30..huuhu..penin pala..

ZAPJalil berkata...

scroll la pulak...buat sendiri aje, print et submit. hi...hi..
nanti kita balik saing sama2. tarikh balik sama weh! seronoknya nak balik...